9786256874275
804284
https://www.hesapli24.com/insan-nedir-in-cevabi-veya-gercek-humanizm
İnsan Nedir’in Cevabı veya Gerçek Hümanizm
14.88
Ruh üflemenin üç manası var:
A) Çamur elementleri, DNA olunca, insan diğer hayvanların çoğundan daha
az gene sahip olmasına rağmen, kendindeki 22 bin gen arasındaki bilgi-
işlem bütün hayvanlardan hatta kâinattan daha çok bilgi-işleme sahiptir.
İşte Biyolojik Ruh budur ve bu döllenirken oluyor. Yüz yirmi gün sonra ruh
üfleniyor, bilgisi yanlıştır.
B) Normalde bir hayvan olan insan, sayısız dilleri, bilimleri, yasaları ve
soyut değerleri öğrenirken Allah tarafından (Sonsuz Sistemden) bunlar ona
ruh oluyor. Onu gerçek Âdem yapıyor.
C) Tevrat'ta ve Kur'an'da asıl ve gerçek ruh manasında tekrarla kullanılan
ve bütün evrenin logosu ve mantığı olan dini öğretiler ve yasalar,
insanlığın sosyal ve kalbî hayatına üflenir. İnsan gerçekten İnsan-ı kâmil
olur. Aristo insanı tarif ederken, daha çok ikinci bentte anlatılan noktayı
vurgu lamış. İnsan düşünen ve bu düşüncesini dile getiren hayvandır,
demiş. Birinci bentteki bilgi ise onun zamanında tam bilinmiyordu. Fakat
2350 yıl önce o boyuta form dedi. Ve o formu anima (ruh) olarak) anlattı.
Bugün materyalize olmuş fen ilimleri henüz bu seviyeye tam gelebilmiş
değildir. Fakat seksenden sonra gelişen yazılım ve bilişim teknolojisi, hem
Aristo'yu doğruluyor. Hem bilim adamlarını o zirve noktaya zorluyor.
Ruh üflemenin üç manası var:
A) Çamur elementleri, DNA olunca, insan diğer hayvanların çoğundan daha
az gene sahip olmasına rağmen, kendindeki 22 bin gen arasındaki bilgi-
işlem bütün hayvanlardan hatta kâinattan daha çok bilgi-işleme sahiptir.
İşte Biyolojik Ruh budur ve bu döllenirken oluyor. Yüz yirmi gün sonra ruh
üfleniyor, bilgisi yanlıştır.
B) Normalde bir hayvan olan insan, sayısız dilleri, bilimleri, yasaları ve
soyut değerleri öğrenirken Allah tarafından (Sonsuz Sistemden) bunlar ona
ruh oluyor. Onu gerçek Âdem yapıyor.
C) Tevrat'ta ve Kur'an'da asıl ve gerçek ruh manasında tekrarla kullanılan
ve bütün evrenin logosu ve mantığı olan dini öğretiler ve yasalar,
insanlığın sosyal ve kalbî hayatına üflenir. İnsan gerçekten İnsan-ı kâmil
olur. Aristo insanı tarif ederken, daha çok ikinci bentte anlatılan noktayı
vurgu lamış. İnsan düşünen ve bu düşüncesini dile getiren hayvandır,
demiş. Birinci bentteki bilgi ise onun zamanında tam bilinmiyordu. Fakat
2350 yıl önce o boyuta form dedi. Ve o formu anima (ruh) olarak) anlattı.
Bugün materyalize olmuş fen ilimleri henüz bu seviyeye tam gelebilmiş
değildir. Fakat seksenden sonra gelişen yazılım ve bilişim teknolojisi, hem
Aristo'yu doğruluyor. Hem bilim adamlarını o zirve noktaya zorluyor.
Yorum yaz
Bu kitabı henüz kimse eleştirmemiş.